Reggel van...korán...még csak én és a kiskutyám vagyunk fenn....az első kifli adag begyúrva, épp kel a tészta....szülinapi zsúrba megyünk, két tüneményes gyermek szülinapját fogjuk megünnepelni....

Én még az este-éjszaka hatása alatt vagyok, a szám mosolyra húzódik, azt hiszem ma egész nap ez lesz, még ha iszonyat álmos is vagyok....táncolni voltam....varázslatos este volt. Na nemcsak azért mert kimozdultam, hanem hogy tangót, annak is egy csodálatos táncát a Milongát táncolhattam....





Mikor kiérkeztünk ide és megismerkedtem a latin barátnőimmel, akkor úgy éreztem, ha idáig Kiwilandre eljutottam, akkor bármi lehetséges....Így elkezdtem argentin tangót tanulni, aztán abbamaradt....elkezdtem dolgozni és mellette angolt tanultam....a tánc már nem fért bele az életembe...


A héten Ági meghívott ha van kedvem akkor menjek el vele táncolni. Ági régóta táncol, nagyon ügyes....Egy gyönyörű magas lányt képzeljetek el, aki iszonyat jól mutat a táncparketten.

Este mikor Lilit lefektette Péter aludni, indultam Ágihoz, csinosan várt, gyönyörű magassarkú cipőben.....Én lapos, pipő cipőben voltam, mert szerencsére nem lakunk messze egymástól, így gyalog mentem el hozzá, kezemben ott volt a magassarkúm.....A kedvenc magassarkúm, amit még Pécsen vettem, az volt az esküvőnkön is rajtam....ritkán húzom fel, de még mindig imádom....


Én is kisminkeltem magam, szoknyát húztam, ahogy kell egy tangóhoz :)


A terem ahová érkeztünk, nagyon hangulatosan volt dekorálva, kis lámpák, mécsesek voltak mindenhol....Már a lépcsőházban hallottuk merre kell mennünk, a  gyönyörű zene mutatta az utat.

Az ajtóban egy kedves úr üdvözölt minket, kaptunk egy-egy pohár pezsgőt és leültünk....Mire megérkeztünk, már sokan táncoltak....A varázslat elkezdődött és persze azóta is tart nálam :)

Gyönyörű lányok-hölgyek voltak a színpadon, velük szemben pedig fess férfiak-urak :) Mindenféle korosztály képviseltette magát, ezt értsd úgy hogy láttam olyan 70 éves párt is....

Gyönyörűen táncoltak, voltak kezdők, újrakezdők, profik.....de a parketten nem számított....


Már annak örültem,  hogy ott lehettem, és nézhettem, de azt hogy táncolni fogok nem is álmodtam....Ági ars poeticája, "ha hárman felkérnek, akkor már minden rendben, jó az este....."


Jelentem a három táncom megvolt:) Mikor először felkértek, iszonyat izgultam, mondtam is, hogy ezer éve nem tangózom, és igazán egyszer táncoltam Milongát....Jól éreztem magam a parketten....


Hálás vagyok, hogy Ági meghívott és hogy Péter noszogatott, hogy menjek el, érezzem jól magam...

Hazafele gyalog mentem a belvárosban, taxit kerestem, azt hittem már nincs buszom, de az első éjszakai járat pont jött így azzal jöttem...Péter édes volt, ébren megvárt....Együtt feküdtünk le aludni....Még mielőtt elaludtam volna,, megkérdezte "Jól érezted magad? Mondtam hogy nagyon....a válasza csak ennyi volt " Helyes...."

Édes férj....aztán elaludtunk....



Jó éjt nektek is.....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése