Az első nyári napunk....:)

Ma csodás napra ébredtünk....Olyan gyönyörű idő volt a  napokban, hogy mára úgy keltem, hogy szoknyát kéne felvenni.Persze nem húztam, mert mégiscsak könnyebben , kényelmesebben tudok gyalogolni  a hegyen át egy kényelmes nadrágban.....


Angol órám után, Péterékkel találkoztam a Datacomhoz közeli parkban...Péter  otthon hagyta a céges telefonját, és mivel jó "support manager " vagyok, így ha sms-t, vagy hívást kapott, akkor azt továbbítottam a privát telefonjára...., de azért mégiscsak akkor könnyebbültem meg, mikor már az ő kezében volt a telefonja :)


A találkozónk után még el kellett mennem az állat boltba...Mert Csöpi "huzókája", póráza tönkre ment. Szép pirosat választottam neki:)


Hazafele a buszról, jó volt nézni az embereket.....Mindenki élvezte hogy jó idő van, egyre több turista van az utcákon....az ebédszünetben sokan a parkban ebédeltek, vagy mozogtak.....A part mentén csak annyit lehetett látni, hogy egyre többen mennek napozni, pihenni....


Hazaérve arra gondoltam, hogy kihasználom amíg süt a nap, és kint ebédelek a kertben....Fel is vittem a pokrócot, az ebédemet, egy újságot és a vizemet.....Hű társam Csöpke is csatlakozott hozzám. Együtt élveztük a napsugarakat :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése