Játékos délelőttök.... :)

Amikóék lassan egy éve, hogy ide költöztek az utcánkba.....Még akkor ismerkedtünk meg egymással, mikor Dani még csak pocaklakó volt.....Azóta eltelt 2 és fél év.....

A napokban segítek vigyázni Danira....Nem igazán babiszitterkedésnek hívom, merthogy olyan csoda ez a kisember, hogy mindig öröm vele lenni....


Jó érzés hogy amikor meglát, akkor már messziről kiabálja a nevem , hogy Káááájjjiiii....És arról nem is beszélve, mennyire szereti Csöpit is.....Ő Csöpinek a kisgazdija..... Éppen most tanulja, hogyan kell leültetni a kutyusom....

Mindig öröm, ha együtt vagyunk...Szoktam is mondani Anikónak, Dani nagy húzóerő, lélek- gyógyító nekem....Hogy habár elvesztettem két babát, ő nekem a remény sugár, hogy miért is szeretnék gyermeket....Nagyon jó nevelés, kedves, életvidám fiú....Már kértem is Anikóékat, árulják el mi a receptjük, hogyan is kell ilyen jó kis pasit összehozni.....


Ma csodás időnk volt....A napokban olyan szépen sütött a nap, hogy akár már pulcsiban is jól érzi magát az ember....A reggeli mesehallgatás, és gyurmázás után, elmentünk a közeli játszótérre.....Egy kis park, ahol nyugodtan rohangálhatnak a gyerekek, van egy-két játék is rajta.....


Dani imád hintázni...Közben mindig éneklem neki a hinta-palinta dalocskát.....Sokat szoktam neki énekelni, vagy mondókát mondani.....A borzalmas hangom ellenére, szerencsére eddig a gyermek, nem szólt, hogy hagyjam inkább abba :)


A hintázás közben számolgattuk a repülőgépeket....Igazi pasi, imádja a repülőket, a helikoptereket, a vonatokat és az autókat.....Most épp a verdák című mesét nézzük ezerrel....


A délelőtti nagy "kalandok" után  hazaérve, úgy döntöttem, hogy kint a szabad levegőn eszem meg az ebédemet....Felvittem a kertbe a pokrócot, kiültem, és a tájat nézve megebédeltem....Csöpke is csatlakozott hozzám....Imád kint lenni, napozni.....Úgy látszik még nem elég fekete a bundája :)


Holnap is találkozunk Danival, alig várom, hogy  majd miket fogunk játszani..... Remélem majd mesél nekem....Imádom, mikor egy-egy könyvet kiválaszt, és elmondja nekem félig angolul- félig magyarul,félig baba nyelven:)


Vidámkodunk.... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése