SzabiOn Harmadik nap.... :)

Csöpke reggel rázó fenékkel kelt....Kis simi után, kikeltem az ágyból....Így Péter még tudott kicsit még pihenni.....Felhős reggelre ébredtünk, persze ez nem szegte kedvünk a kirándulástól.....

Egy gyors  reggeli után útnak is indultunk,....Egy csodás Nemzeti parkot néztünk meg, nem messze a szállásunktól....A park neve: Redwoods....Nagyon szép hely...Már amikor megérkeztünk, úgy tűnt mintha egy másik világba érkeztünk volna....Hatalmas fák fogadtak minket....Több száz évesek...Ha mesélni tudnának, azt hiszem hallanánk egy-két történetet.....

A park maga hatalmas területen terül el.....Gyalogos ösvények, lovas ösvények és biciklis ösvények mindenfele....Természetesen minden kitáblázva, biztosítva az ide látogatót arról, hogy  nem tudnak eltévedni....Nagy kincs ez a helyieknek...Sokan jönnek ide futni, gyerekekkel, kutyákkal sétálni....

Friss levegő, csodálatos színek fogadják az ide látogatókat....:)

Sikerült egy-két kincset vásárolnom a helyi kis boltban, addig Péter tudott inni egy friss kávét....

A sétánk alatt Spielberg bácsi jutott eszünkbe...Olyan feelingünk volt, mintha a Jurassic Parkban lennénk, és a páfrányok között ott bujkálnának a dinók.... :)