Itt az első rossz idő....

Múlt héten csodás időnk volt, mondhatom melegebb, csodásabb idő volt, mint nyáron. Igyekeztünk is kihasználni. Kint olvastam, tanultam, addig Csöpke mellettem élvezte a napsugarakat. Szombaton meg kint reggeliztünk Péterrel. A reggeli után be is jött, hogy neki túl meleg van, nagyon süti a nap, mi még Csöpkével kint maradtunk....



Aztán eljött a vasárnap...megjelentek a felhők....befelé jöttek egyre-egyre az öbölbe. Aztán megjelent a köd felhő....Csucs-csupa fehérség.....És ezek után az eső is megérkezett. Na nem az a kis szemerkélős, kedves eső.....Na nem..... Az az igazi keresztbe-esős-szeles....És ez így megy napok óta. Ma már csütörtök van....És még mindig esik, és nem úgy néz ki mint aki befejezné..... Szegény Csöpkém nem élvezi ezt az időt, ahogy rosszabbodott az idő, annál jobban rövidültek a sétáink. Mondhatni annyira redukálódtak, hogy elértük az első kanyart, egyet pisilt, majd tüntetőleg megfordult, és szaladva elindult hazafelé......






4 megjegyzés:

  1. Ha Csöpike beszélni tudna, biztos azt mondaná: Pfújj a kutyát kár kiverni, olyan idő van!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt vártam, mikor mondja, hogy "na jó gazdi, akkor kérek egy jegyet vissza Magyarországra, ott jön a nyár...." :)

      Törlés
  2. A hét elején nálunk is ócska idő volt, nem is mentünk mi se sétálni a kutyával. Csöpke nagyon édes a törölközőben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is igyekeztünk kivárni hogy kevésbé essen, úgy mentünk sétálni. Csak az volt a baj, hogy nem érzett szagokat, hiányolta..... Szegény sokszor olyan kis ázott madárkának nézett ki :)

      Törlés