Ha kedd....

Ha kedd, akkor Kiskegyed.... Hogy megmaradnak ezek a reklámok a fejedben, hihetetlen....

Új dolog került az életembe keddenként  és jövő héttől péntekenként angol órám lesz,és nem is akárhogy. Anikó ajánlotta az angol tanárát, aki felkészítette az IELTS nyelvvizsgára. Most találkoztunk 3. szora. A célom ebben az évben ennek a nyelvvizsgának a letétele. Persze csak a General English részét szeretném teljesíteni. Nagy segítség lesz majd, az itteni tanulásban. Merthogy sok helyen kérik ennek a nyelvizsgának a meglétét, vagy a magasabb szintjének a teljesítését, ahhoz, hogy tanulhass.

 A városban egy kávézóban találkozunk. Szuper hely, finom a kávéja, délelőttönként csöndes, nyugodtan tudunk tanulni.

Vannak házi feladataim. Először is elkezdtem olvasni az egyik Harry Potter könyvet, amiről be kell számolnom, mi is történt. Anikó tanácsolta, hogy úgy olvassak, hogy ne szótárazzak állandóan, hanem olvassam, és próbáljam megérteni a fő szálat. Megint előjött a kádban, fürdés közben való olvasásom, régen is sokat tanultam a kádban fekve, sőt egy családi titok, sokszor a kádban ettem, ez a mamámtól fakad, kiskoromban, mivel szeretek fürdeni, volt hogy a vacsit, vagy az ebédet a kádban fogyasztottam el. Rántott húsi kézbe,közben fürdés :) Nem ér kinevetni :) Tuti mindenkinek van ilyen sztorija. :)

Bizakodó vagyok, most először, mióta itt vagyunk, és újra elkezdtem angolt tanulni. Félreértés ne essék, nagyon jó volt csoportban tanulni, sok emberrel megismerkedtem, sok újat tanultam. De most elérkezett az idő, hogy egy valakivel tanuljak, egy tanárral, aki rendbe rak, helyére teszi a hibákat és annak jó megoldásait. Akitől speciális irány mutatást kapok. Aki ismeri a határaimat, és akivel tudom ezeket feszegetni.


Christina a tanárnénim négy nyelven beszél. Hihetetlen szám. Pont tegnap kérdeztem tőle, hogy az istenben lehet ennyi nyelvet beszélni. Mondta csak elkezdeni nehéz, mikor már tanulod, és minél többet tudsz, annál több hasonlóságot fedezel fel a nyelvek közül, annál könnyebben tudsz megtanulni egy-egy nyelvet.

Az órám délben van vége. Tegnap csodás időnk volt. Befelé a városba sétálva mentem, az erdőn keresztül. Hihetetlen milyen jó sétálni a  fák között, csend van, nyugalom, friss levegő, aztán ahogy kiérsz az ösvényről, már látszik szemben a hegyoldalon a város egy része. 20 perc alatt be lehet gyalogolni a város központba. Szeretem, hogy gyalog meg lehet közelíteni mindent. Kaptam egy új Mp3 lejátszót, olyat választottam, amit a kezemhez lehet csatolni, így könnyebben mozgok.... Az erdőben még énekeltem is....

"Holnap, ki tudja holnap látsz e még,
Ki tudja holnap fáj e még szívem a tegnapért.
Holnap, ki tudja holnap látsz e még,
Ki tudja holnap fáj e még szívem a csókodért.

Meg ne várjuk a józan reggelt,
Az álmunk míg véget ér, 
Elégni se kár, meghalni se fáj egy mámoros pillanatért.

Holnap, ki tudja holnap látsz e még,
Ki tudja holnap fáj e még szívem a csókodért.

Holnap, ki tudja holnap látsz e még,
Ki tudja holnap fáj e még szíved a tegnapért.
Holnap, ki tudja holnap vársz e még,
Ki tudja holnap fáj e még szívem a csókodért.

Meg ne várjuk a józan reggelt,
Az álmunk míg véget ér, 
Elégni se kár, meghalni se fáj egy mámoros pillanatért.

Holnap, ki tudja holnap látsz e még,
Ki tudja holnap fáj e még szívem a tegnapért, szívem a csókokért."


Szerencsémre senki se hallott, senkit nem süketítettem meg :)












Az angol óra után elmentem Péterékkel ebédelni. Imádom a fiúkat. Tegnap a szép napot egy Ír sörözőben ünnepeltük :) Kint fa asztaloknál ültünk.

És persze meg is tudom mutatni mit ettem, ittam :)



2 megjegyzés: