Ha vasárnap, akkor piac....:)

Ha vasárnap, akkor piac....A város központban kitelepülnek az élelmiszer árusok, és a kis étel árusítok, nagy nyüzsi van, sok ember családostul kivonul....Hogy itt kezdje meg a napot, akár csak egy friss kávéval és reggelivel, akár baráti találkozóval, akár bevásárlással....

Ma úgy keltem, hogy szívesen kimennék, eddig mindig dolgoztam hétvégén, úgyhogy maga a piac élménye kimaradt eddig az életemből....


Fel is hívtam barátainkat, van-e kedvük jönni....Sajnos nem tudtak csatlakozni....

Így hármasban mentünk.....Csodás nap volt ma...Ahhoz képest hogy esőt mondtak, hála az égnek nem lett igazuk, csodás idő volt, pár felhő az égen, kellemes hőmérséklet, már-már olyan érzete volt az embernek, hogy tavasz vége van....


És hát még egy dolgot be kell vallanom miért is kellett lemennünk a piacra....Lángos....Lángos.....

Van egy magyar család akik isteni lángost és kürtőskalácsot csinálnak, és minden vasárnap kimennek árulni.....Szóval ma reggel úgy ébredtem, hogy Lángos:)


Mikor kiértünk, mondtam a fiúknak, addig én nem vásárolok semmit, míg nem ettem lángost, nem beszélgettem kicsit magyarul, és amíg nem veszünk egy kis kürtőskalácsot.

Amikor már a vágyott lángos a kezemben volt és jó ízűen ettem. Egy középkorú házaspár mellénk állt és nézték milyen jó izűen eszem.... mondtam is nekik, hogy nagyon finom, és hogy mindenképp ki kell próbálniuk....Kérdezték is, hogy pontosan mit eszem, mert még nem ettek ilyet....Elmeséltem hogy készül, mit rakunk rá...Kérdeztem is tőlük, hogy nem szeretnének egy falatot az enyémből.Megkóstoltattam őket:) Izlet nekik. Mondtam nekik a kürtős kalácsot se hagyják ki:)

Mikor elkezdték enni a lángost, még utoljára rájuk köszöntem, kérdeztem, hogy ízlik nekik:) Mondjuk úgy, hogy nagyon ízlett, és mivel készen lett az én kalácsom. Azzal is megkóstoltattam őket....Mosolyogva kívántunk egymásnak szép hétvégét....


És mire nem jó a lángosos....Szerencsésen összefutottunk Klárival, a konzul asszonnyal és a családjával...Mindig jó találkozni Klárival, csodás nő, nagyon fel nézzek rá....

Aztán leültünk az öbölben, hogy Robi is meg tudja enni a lángost. Miközben a fiúk beszélgettek, elmentem egy kicsit fényképezni:)

Mikor a fiúk végeztek, visszamentünk zöldségeket-gyümölcsöket vásárolni, és vettünk 2 finom olíva olajat is....Az egyik egy extra szűz olíva olaj, a másik édeskömény izesitésű olíva olaj.... Fini salátákhoz fogom őket segitségül hívni:)



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése